Board EBT 2020?

Do you want to be part of the Board of the EBT 2020?

Interested in the Board of the EBT 2020? You can always send an e-mail to info@ebtilburg.nl or visit us in room E1.22! There are 5 different functions and you can only join the EBT board if you are a Dutch speaking student. If you want to apply, send us your motivation letter and your CV by e-mail before May 4. When you are selected for being part of the Board of the EBT 2020, you have to be available from June and most of the summer, so make sure to take this into account!

Kerntaken EBT Bestuur

Algemeen
  • Deelnamepakketten voor bedrijven samenstellen;
  • Programma EBT samenstellen;
  • Acquisitie van bedrijven in de zomerperiode;
  • Brainstormen over promotie;
  • Veel contact met mede-Asset besturen.
Chairman
  • Aanspreekpunt van de EBT voor externe organisaties;
  • Verantwoordelijk voor de gehele EBT organisatie;
  • Voorzitten van vergaderingen;
  • Overzicht behouden van de stand van zaken, de planning en aansturing van het EBT bestuur;
  • Samen met de Treasurer verantwoordelijk voor financiën, ook aanwezig bij alle KasCo vergaderingen;
  • Contactpersoon voor Asset en alle departementen;
  • Bijspringen bij medebestuursleden wanneer nodig.
Vice-Chairman & Secretary
  • Coördinator van alle EBT dagen;
  • Verantwoordelijk voor het draaiboek;
  • Vervanger van de voorzitter in tijden van afwezigheid;
  • Aansturing en werving van alle vrijwilligers;
  • Design en inhoud promotiemagazine;
  • Secretariële zaken.
Treasurer & Operations Manager
  • Verantwoordelijk voor alle financiële zaken;
  • Verantwoordelijk voor locaties en catering: afspraken bij Willem II, Faculty Club (Bonheur) Sodexo (catering);
  • Verantwoordelijk voor het inplannen van de Company Days: het rooster en de lokalen, in samenwerking met TiSEM Planning;
  • Opstellen en versturen van contracten, samen met de External Affairs Officer;
  • Voorzitter van de KasCo vergadering (6 maal per jaar).
External Affairs Officer
  • Verantwoordelijk voor acquisitie deelnemende bedrijven;
  • Contact onderhouden met bedrijven;
  • Opstellen en versturen van contracten, samen met de Treasurer/Operations Manager;
  • Aanwezig bij de Acquisition Meeting (wekelijkse bijeenkomst van alle externen van Asset departementen).
Public Relations Officer
  • Coördinatie en organisatie van de promotieperiode;
  • Design en inhoud promotiemateriaal;
  • Verantwoordelijk voor communicatie naar buiten, via o.a. social media, mailings, advertenties;
  • Contactpersoon met de universiteit ten behoeve van de promotieperiode;
  • Verantwoordelijk voor het onderhouden van en up-to-date brengen van de website.